Obchodní podmínky
- Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky platí pro nákup online produktů a služeb na stránce Ateliersane.net, jejímž poskytovatelem je Bc. Veronika Chauvet d´Arcizas, IČO 07944527.
- Vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě smlouvy o poskytování prodeje a služeb uzavírané mezi poskytovatelem a jinou fyzickou osobou (dále jen klient) prostřednictvím internetového obchodu poskytovatele. Internetový obchod je poskytovatelem provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese ateliersante.net
- Internetový obchod Atelier Sante nabízí online produkty a služby za účelem vzdělávání, prevence a poskytnutí konzultací v oblasti zdraví a osobního růstu.
- Uzavření smlouvy
- Produkty a služby uvedené na webové stránce slouží informativně a poskytovatel není nucen uzavřít smlouvu o poskytování služeb.
- Na webové stránce jsou vždy uvedena specifika nabízeného produktu či služeb. To zahrnuje informace o ceně a možnostech realizace služeb či zpřístupnění produktu.
- Pro objednání produktu či služby slouží Objednávající formulář SimpleShop.
- Smluvní vztah vzniká při doručení Objednávajícího formuláře na adresu poskytovatele pomocí internetové adresy.
- Klient si je vědom, že pro poskytování online služeb je nutné využít online platformy sloužící pro komunikaci jako je Zoom, Skype, WhatsApp, FaceTime a další.
- Cena produktů, služeb a platební podmínky
- Ceny služeb a produktů jsou vždy aktuálně uvedeny na odpovídající webové stránce. Ceny jsou konečné, zahrnující veškeré poplatky a jejich cena nemůže být upravena po domluvě.
- Platba může být provedena následovně
- Pomocí platební brány PayPal
- Převodem na účet
- Přes platební bránu
- Dodání produktů a služeb
- Po zaplacení bude produkt zaslán na emailovou adresu kupujícího v odpovídající formě (audio, video, PDF a další) či budou zpřístupněni údaje pro přístup do členské sekce.
- Po zaplacení služeb bude do 3 pracovních dnů stanoven termín konzultace či dalšího rozvrhu služeb. Časový harmonogram služeb následně podléhá osobní dohodě mezi poskytovatelem služeb a klientem.
- Odstoupení do smlouvy
- Vzhledem k povaze internetového obchodu není možné po zaplacení odstoupit od smlouvy. Kupující se vzdává nároku na reklamaci produktů či konzultace a vrácení peněz.
- Změna rezervace
- Změna rezervace termínu konzultace je možná minimálně 24h před dohodnutým termínem. Termín konzultace nelze změnit 24h a pakliže se klient nemůže dostavit, konzultace propadá.
- Práva a povinnosti poskytovatele
- Poskytoval dodržuje Obecná ustanovení pro ochranu osobních údajů v soulade se zákonem o GDPR. Více informace zde.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo zbavení přístupových údajů při podezření na šíření obsahu bez svolení poskytovatele.
- Poskytovatel si vyhrazuje právo na změnu ceny nabízených produktů a služeb.
- Poskytovatel se zavazuje k poskytování služeb v maximální možné kvalitě.
- Prodávající předmětné služby neodpovídá za škody, které vzniknou uživateli či třetí osobě v souvislosti s využíváním předmětné služby.
- Práva a povinnosti klienta
- Klient se zavazuje k nešíření placeného obsahu (produktů a služeb) bez svolení poskytovatele.
- Klient má právo na stanovení vhodného harmonogramu při poskytování služeb.
- Klient má právo na poskytnutí produktů či služeb po zaplacení stanoveného poplatku.
- Klient má právo na změnu termínu konzultace a to 48 hodin před stanovením termínem. V takovém případě dojde ke změně termínu po vzájemné domluvě mezi poskytovatel a klientem. Při zrušení termín do 48 hodin před termínem je klient nucen uhradit plnou částku za odpovídající konzultaci.
- Závěrečná ustanovení
- Obchodní podmínky i smlouvy se řídí právem České republiky.
- Poskytovatel má právo na změnu Obchodních podmínek.